Srpen 2010

SB

31. srpna 2010 v 14:12

Ahoj,jestli se chceš u mě spřátelit napiš do komentíků:

1.Přezdívku

2.Adresu na blog(může být i v kolonce web)

3.Proč se chceš spřátelit

4.Slib, že budeš hlasovat v každém Obrázku měsíce(samozřejmě libovolně)!


egrfv

Obrázek měsíce Září 2010

29. srpna 2010 v 13:07 | Cornelia Hale |  Hot or Not?

1:

ed






























2:

sd




































3:

sdc
























4:

ew

Pljuščenko v Praze rozjel olympijskou show, začínal Březina a upadl

29. srpna 2010 v 12:50 | Cornelia Hale |  Krasobruslařská rubrika
Fenomenální ruský krasobruslař Jevgenij Pljuščenko se dnes v Praze představil na exhibici Ice Olympic Tour. Stříbrného olympijského medailistu z Vancouveru a olympijského vítěze z Turína na kluzišti Tesla Areny podpořili další evropští krasobruslaři včetně současného nejlepšího Čecha Michala Březiny.
Michal Březinafoto: AP
Michal Březina
Bouřlivý potlesk od zhruba 8000 fanoušků v zaplněném stadionu hokejové Sparty sklidili všichni účinkující při úvodním společném defilé.
Ledovou show zahájil čtvrtý z letošního MS v Turíně Březina, jehož překvapivý úspěch ho do české části show nominoval namísto Tomáše Verenera, o němž organizátoři uvažovali původně.
Svou jízdu si ale pokazil pádem. Hned po něm se na ledové ploše objevila ruská sportovní dvojice Tatiana Volosožarová a Stanislav Morozov.
Zlatým hřebem se stalo vystoupení hlavní hvězdy programu sedmadvacetiletého Pljuščenka, jehož představení hudebně podkreslil jeho "dvorní" houslista Edvin Marton.
V exhibici předvedli své umění i němečtí mistři světa v soutěži sportovních dvojic Aliona Savchenková a Robin Szolkowy, ruská sportovní dvojice Volosožarová, Morozov, talentovaná lucemburská krasobruslařka Fleur Maxwellová, francouzský taneční pár Nathalie Pechalatová a Fabian Bourzat, Ruska Xenia Makarovová, krasobruslařští akrobaté Alexej Poliščuk, Robert Cording a Sergej Jakymenko, dvojnásobný mistr světa Stéphane Lambiel a zpočátku v ženském převleku i kazašský krasobruslař Denis Ten.
Do Česka Pljuščenkova exhibice přijíždí po úspěšných zastávkách v Moskvě, Paříži, Bukurešti a Bratislavě. Další představení diváci uvidí 16. dubna v Karlových Varech a 19. dubna v Ostravě.

Nové kolekce vůní Big Pony Ralph Lauren upoutá hlavně mladé muže

29. srpna 2010 v 12:49 | Cornelia Hale |  Kosmetická rubrika

Společnost Ralph Lauren přichází s novou kolekcí pánských vůní "Big Pony", která by měla oslovit zejména mladé muže.  Jestli vše půjde podle plánu, kromě velkého symbolického Ralph Lauren loga si tato společnost na své účty připíše také velké zisky. Zdroje totiž odhadují, že by tato čtveřice vůní mohla v Americe vydělat na prodejích již prvním roce až 40 miliónů amerických dolarů. "Naše Ralph Lauren vůně si zakládají na tradici a odkazu sportu polo", poznamenal designér značky při rozhovoru s WWD. "Kolekce Big Pony je taktéž inspirována touto tradicí a jemností současně, ale zároveň je přizpůsobená nové generaci mladých mužů, kteří patří mezi fanoušky Big Pony polo triček, jež vytváříme v mnoha variacích barevných i ležérních stylů. Chceme, aby si muž mohl vybrat to tričko a vůni tak, aby oba dva produkty vyjadřovaly jeho náladu i osobní styl. Vše je pouze o volbě."
 




Také číslo 4 (čtyři pánské novinky vůní) má svůj význam a symbol. Číslo čtyři totiž reprezentuje počet hráčů v jednom polo týmu. " Vzkaz značky Ralph Lauren je " Dostaň se do hry" (Get in the game)", řekl de Lesquen. Zákazníci mají navíc rádi, když mají na výběr. "Naší cílenou skupinou je nová generace, a tak je víc než důležité, abychom jim tyto volby představili."



Vůně číslo jedna patří mezi sportovní vůně a je zamýšlena ke zpodobnění  výzvy k  výkonu. Její citrusové aroma namíchala mezinárodní společnost International Flavors & Fragrances. Hlava vůně je položena do chutě grapefruitu a citrusu, srdce tvoří magnolie a fialka vonná a základ reprezentuje tonka bean a pižmo. Vůně je zabalená do modrého flakónku se zeleným polo hráčem, který je elegantně vlisován na jedné straně lahvičky. Na opačné straně flakónku se nachází tučně vytištěné číslo 1 ve žluté barvě.



Svůdná vůně druhého parfému je vůní orientálního kapradí a je dílem společnosti Givaudan. Tato vůně má představovat hru pokušení a svádění, poznamenal de Lesquen. Hlavu parfému tvoří červený šafrán a semínka kardamomu, srdce zastupuje tmavá čokoláda a pižmo a základ je stavěn na pačuli obecné a benzoinu. Symbolicky a pochopitelně je barva lahvičky vůně vášnivě červená. Ozdobena je v tomto případě polo hráčem ve žluté barvě a číslo 2 na druhé straně má barvu zelenou.

V pořadí třetí vůně Ralph Lauren z kolekce Big Pony má ztvárňovat hru plnou dobrodružství.  Hlava této vůně je tvořena kaktusem a zázvorem, srdce šalvějem a mátou kadeřavou a základ pak tvoří vetiver ("silice z oddenků vetiverie ovsuchovité" (1)), cedr a fík. Barva flakónku je zelená, hráč polo oranžový a číslo 3 je modré.

Poslední čtvrtý kousek z kolekce znázorňuje styl. Vůně má dřevitý i ovocně šťavnatý nádech a je vytvořena společností Firmenich. Hlavu této čtvrté vůně tvoří boegramotka a mandarinka, srdce šalvěj a hruška a základ dřevitá vůně kyara a jantaru. Tentokrát je lahvička vůně oranžová, polo hráč modrý a číslo 4 je červené.

Každá vůně z kolekce Big Pony bude zákazníkovi dostupná v 75 ml balení za 50 amerických dolarů, na prázdniny chystá Ralph Lauren také uvedení velikosti 125 ml za cenu 65 dolarů. Exkluzivně budou 75 mililitrovky dostupné již v červenci na ralphlauren.com, v buticích se pak tyto parfémy objeví v srpnu. V tom samém měsíci si pak budou zákazníci most pořídit i set všech čtyřek vůní po 15 ml za 45 dolarů.





Celosvětově budou vůně uvedeny na osmdesáti různých mezinárodních trzích. Všechny čtyři pánské vůně si zákazníci budou moci ovonět na reklamních stránkách v pánských i dámských magazínech již v září.


Pietro filipi uvádí Aňu Geislerovou v nové podzimní kolekci

29. srpna 2010 v 12:48 | Cornelia Hale |  Módní rubrika
Aňa Geislerová se do modelů Pietro filipi nejen ráda obléká, ale stala se také aktivní spoluautorkou části kolekce výstižně nazvané Aňa for pietro with love.

Nová kolekce podzim/zima 2010 nabízí stylové oblečení z prvotřídních materiálů určené pro nejrůznější příležitosti. Kolekce jsou inspirovány 80. léty, vrací se silueta tvaru X se zdůrazněnými rameny, vycpávkami a zvýšeným pasem.

Barevně se kromě černobílé klasiky objevují především jemné pastelové barvy, jako je růžová, béžová nebo šedá. Kolekce odráží světové trendy interpretované v osobitém pojetí, s jasným rukopisem značky Pietro filipi.

Za pozornost rozhodně stojí i pánská módní linie. Základním materiálem je tvíd, výrazné je dvojité zapínání kabátů, štíhlá silueta sak i kalhot, menší košilové límce doplněné úzkými kravatami. Pro skutečné módní labužníky jsou určeny prémiové obleky, vyrobené z nejluxusnějších materiálů s příměsí kašmíru a hedvábí.

Vyspělé, sofistikované, prémiové - právě takové jsou produkty Pietro filipi. Od klasické formální a společenské business módy (která v podání Pietro filipi vůbec není nudná), přes smart casual, až po neformální volnočasovou sekci a doplňky. Všechny produkty zároveň reprezentují nadčasovou a (podle stabilně vysokého počtu spokojených zákazníků soudě) také úspěšnou filozofii firmy: být autentický a vytvářet sofistikovanou módu, která musí lidi bavit.

Vítěz Hot or notky Video 2010!

24. srpna 2010 v 17:36 | Cornelia Hale |  Hot or Not?

Vítězem hot or notky Video 2010 je Twillight saga Stmívání:


Video roku 2010

16. srpna 2010 v 19:18 | Cornelia Hale |  Hot or Not?

1.Catwoman

2.Twillight saga-Stmívání


3.Lara Croft

4.Beatrix Kido(z Kill Bill)




Cikánský život na bruslích vynáší desetitisíce dolarů

16. srpna 2010 v 17:34 | Cornelia Hale |  Krasobruslařská rubrika
Středa, 18 hodin. K pražskému hotelu Expo přijíždí autobus s aktéry exhibice Jevgenije Pljuščenka. Michal Březina zívá. "To cestování mě ničí." "Jen si zvykej," směje se exmistr světa René Novotný, který zašel na kus řeči.
Exhibice Jevgenije Pljuščenka je největší krasobruslařskou akcí roku v České republice.foto: AP
Exhibice Jevgenije Pljuščenka je největší krasobruslařskou akcí roku v České republice.
Stéphane Lambiel se Novotného vyptává, kudy do centra. "Chci si ho prohlédnout. Loni jsem byl v Praze tak unavený, že jsem tu skoro celý den prospal."
Drobná Aljona Savčenková z německé dvojice Savčenková - Szolkowy má podobnou vizi nyní: "Pro mě je na túře nejlepší relaxací svalit se na postel a nic nedělat."

Krasobruslařské exhibice v číslech

250 000
Tolik (v USD) si nyní majitelé exhibičních túr v Evropě účtují za jednu celou exhibici. Americké show chtějí v USA až dvakrát tolik.
100 000
Rekordní dolarové gáže, které při boomu v 90. letech pobíraly Katarina Wittová a Michelle Kwanová za jednu show.
25 000
Tolik inkasuje za exhibici letošní "rekordman" Evan Lysacek.
Pozn.: Kurz USD vůči Kč se měnil.
Současné gáže za jednu show
25 000 Lysacek (USA).
20 000 Kim Ju-na (Kor.), Pljuščenko (Rus.).
15 000 Asadaová (Jap.), Virtueová-Moir (Kan.), Šen-Čao (Čína), Kwanová (USA).
10 000-15 000 další olympijští medailisté z Vancouveru a mistři světa z Turína.
10 000 např. Savčenková - Szolkowy (Něm.), Lambiel (Švýc.).
5 000-10 000 bývalé hvězdy, např. Jagudin (Rus.), Stojko (Kan.), Kerriganová (USA).
2 000-3 000 krasobruslaři pod stupni vítězů, např. Březina, Verner.
Pljuščenko zatím nikde. Autobusem s ostatními nejezdí. "Pronajímá si vždy vlastní limuzínu a cestou shoppuje," říká Novotný.
Až s takřka hodinovým zpožděním je tu. Kývne u recepce na Březinu: "Dáme fotbálek, ne? Víš o nějaké tělocvičně?"
Turínský světový šampionát sice skončil 28. března, ale pro elitní krasobruslaře ani zdaleka neznamenal konec sezony. Maratony exhibičních túr následují. "Se Stars on Ice jsme jezdili po Americe tři měsíce v kuse a vystupovali v 63 městech," vzpomíná Radka Kovaříková na boom 90. let. Tehdy s Novotným patřila mezi 15 vyvolených, jež si vybrala prestižní profesionální túra Stars on Ice.
Další americká série Champions on Ice trvá déle než měsíc. Pljuščenko se svým ansáblem putuje čtyři týdny po střední a východní Evropě. Březinu přizval jen na 10denní česko-slovenskou etapu, přesto brněnský benjamínek říká: "Na ty každodenní přesuny nejsem zvyklý."

Nejdražší je Lysacek

Exhibicemi živ je krasobruslař, traduje se o hvězdách. Na mistrovství světa inkasoval zlatý medailista 45 tisíc dolarů, čtvrtý Březina 13 tisíc. Túry pro ně znamenají mnohem víc než pouhý bonus.
Olympijský vítěz Lysacek letos pobírá až 25 tisíc dolarů za každou show, Korejka Kim Ju-na a Pljuščenko ke 20 tisícům. Češi? Březina a Verner se podle mínění expertů pohybují okolo 2 500 dolarů za exhibici. "Tím peníze na celý rok nevydělám," počítá Březina. "Exhibice jsou pro mě příjemným bonusem na přežití, ale stejně musím shánět sponzory." Sezona ho stála přes 500 tisíc korun, Tomáše Vernera ke dvěma milionům.
¨
Startovné se liší země od země. "Třeba Sasha Cohenová je pro organizátory v USA marketingově zajímavá, je americkou princeznou, co prodává lístky," líčí Kovaříková. Proto bronzová žena z her v Turíně dostává za oceánem přes 10 tisíc dolarů za show, ačkoli se při letošním comebacku do olympijského Vancouveru nenominovala. V Evropě by měla gáži výrazně nižší.

Měli i vlastní nosiče kufrů

Jednotliví organizátoři túr poskytují bruslařům i odlišné zázemí. Kovaříková s nostalgií vzpomíná na Stars on Ice. "Producenti se tam o nás starali neskutečně. Ubytování v pětihvězdičkových hotelech, k dispozici byly spací autobusy na kratší přejezdy do pěti hodin, na delší štreky i soukromá letadla. Kdyby totiž lidi jako Wittová, Bajulová nebo Hamilton přišli tehdy na běžný terminál na letišti, zastavili by provoz."
Show Stars on Ice disponovala v 90. letech i vlastními nosiči kufrů. Bruslaři je dali v hotelu za dveře a potkali se s nimi zase až na pokoji při další štaci. V "road book" měli tři měsíce putování rozepsány na minuty, včetně informací typu: Kde jsou nejbližší nonstop restaurace u hotelu.
"Žili jsme jako jedna rodina. Kati Wittová se mezi námi projevovala jako normální baba, se kterou je sranda. Měla vůči bruslení pokoru. Tou dobou z profesionálů vyrůstali opravdoví kumštýři."
Dobrou duší túry býval Scott Hamilton, olympijský vítěz ze Sarajeva 1984. "Staral se o náladu."

Energie z publika

Stéphane Lambiel o víc než 10 let později vypráví: "Vedu na túře tak trochu cikánský život. Každý den je odlišný. Jiné místo, jiný hotel, jiní lidé. Vybal kufr, odjezdi, zabal, přesuň se dál. Přesto: probouzet se den co den v jiném městě je pro mě dobrodružství. Jsem mladý, děti nemám, užívám si to."
Jaká byla jeho středa? O půl druhé v noci v Košicích po exhibici usínal. V 9.45 vstával. "Potřebuji spát 8 hodin. Když je nemám, mé tělo se cítí zle."
Dopoledne snídaně, hodina joggingu, fitness. Sbalit kufr, na letiště. Po 16. hodině přistáli v Praze. "Cesta do hotelu byla kvůli zácpě nekonečná." V 18.15 se ubytoval, povečeřel, vyrazil do města. A včera? Trénink, generálka, exhibice.
"Pro mě je túra víc stresující než mistrovství světa, kde jsme týden na jednom místě," říká Aljona Savčenková. "Zvlášť když na letiště pospícháme třeba už v šest ráno."
Král piruet Lambiel naopak tvrdí, že den co den čerpá energii z publika. "Ti lidé mě nabíjejí. Přál bych si, aby ve chvíli, kdy bruslím, zapomněli na osobní trable a na pár minut se mnou sdíleli jen moji vášeň pro led."
Po skončení exhibice se fanouškům trpělivě podepisuje, fotografuje se s nimi. "Zaplatili velké peníze, aby nás viděli. Zaslouží si tedy, abych se jim věnoval i po show, ne?

Tvrdé paty do letních sandálů nepatří – jak nad nimi rychle a efektivně vyhrát?

16. srpna 2010 v 17:32 | Cornelia Hale |  Kosmetická rubrika
Tvrdé paty jsou již na první pohled viditelným problémem naší kůže. Právě neestetická stránka v podobě nažloutlé, ztvrdlé a zhutnělé kůže lemující okraj paty je hlavním důvodem, proč se chceme problému zbavit. Důležitou roli by pro nás ale také měl hrát fakt, že neošetřovaná oblast pat a její rozpraskané suché pokožky může vést ke skutečně závažným dermatologickým problémům, jakými jsou hluboké bolestivé popraskání kůže či různá infekční onemocnění. Ale konec strašení. Pokud budeme našim nohám věnovat pravidelnou péči, můžeme si s problémem ztvrdlých pat kvalitně poradit.


Příčiny vzniku tvrdé kůže v oblasti pat

Tvrdá kůže v oblasti pat vzniká na základě nedostatečné hydratace této oblasti nohou. Jedná se tedy o projevy suché pokožky či xerózy (abnormální suchost kůže a sliznic). Výsledkem suché kůže pat je rozrušení povrchu epidermis rýhami a prasklinami. Zároveň na suché kůži dochází k tvorbě callusu, což je ona nepěkně vypadající ztloustlá vrstva kůže. Tvrdá a suchá kůže v oblasti pat je indikátorem nedostatku zinku, železa a omega-3 mastných kyselin. Suchá kůže na patách vzniká automaticky během každodenní chůze, kdy je na chodidlo nohy vyvíjen silný tlak. Tento tlak je zesílen, pokud nosíme otevřenou letní obuv nebo boty nízké podrážky (balerínky, " kristusky"), které nedodávají noze oporu. Mezi další faktory, které negativně působí na oblast pat a dávají vznikat suché a tvrdé pokožce, patří celodenní stání na nohou, nedostatečná hygiena v oblasti chodidel, zdravotní predispozice (zejména diabetes), špatný stav kůže obecně (lupénka či ekzém), nadváha, která zvyšuje vyvíjený tlak na chodidla nohou, již zmiňovaná otevřená obuv a samozřejmě i náš věk.


Jak se vypořádat s problémem tvrdých pat?

Tvrdou a suchou kůži na patách lze řešit pomocí několika metod ošetření. Nejúčinnější je samozřejmě každodenní pravidelná péče o naše nohy. Kromě klasického ošetření ztvrdlé kůže pemzou je vhodné dodávat nohám dostatečnou hydrataci v podobě hydratačních krémů. Na trhu momentálně najdeme hned několik výrobků speciálně určených k ošetření suché kůže nohou. Z cenově nižší kategorie lze doporučit Active Repair K s Keratinem od firmy Scholl, výrobky z řady Foot Works společnosti Avon nebo krém na suchou kůži firmy Compeed. Z cenově náročnějších produktů lze zakoupit například Pedi Cream společnosti DDF. Krém je nejvhodnější nechat působit v teple, proto je dobré po aplikaci krému nechat nohy na čtvrt hodinky v ponožce.

Kromě kosmetických přípravků ale existuje i několik tipů a rad, které sází na přírodu a domácí lékárnu. Pokud se chceme zbavit tvrdé pokožky pat, doporučuje se denně po dobu patnácti minut namáčet nohy do teplé vody, která paty zvlhčí, a následně na postižené místo nanést směs vazelíny a citronové šťávy, která popraskanou kůži ošetří. Domácím pomocníkem se nám může stát i dužina od banánu. Pokud ji přiložíme na deset minut k popraskaným a tvrdým patám, měla by prasklinky vyčistit a kůži zjemnit. Zároveň se doporučuje dávat nohy jednou týdně do lázně z citronové šťávy anebo do směsice glycerinu a růžové silice. Další z možností, jak o paty pečovat, je dopřát nohám desetidenní kúru založenou na ranních lázních ve směsi parafínu a hořčičného oleje.

Pokud se necítíte na žádné "alchymistické" pokusy, pak byste měli alespoň dodržovat pravidlo, které velí nekoupat nohy v příliš horké vodě ve vaně, která patám nedodá dostatečnou hydrataci, a pokud potřebujete po náročném dni nohy rychle zregenerovat, střídejte přechod z lázně studené do teplé vody a naopak. Výborným regeneračním prostředkem pro naše nohy a paty je také chůze na boso.




Způsobů, jak si poradit s tvrdou a suchou pokožkou pat, se nám nabízí hodně. Můžeme vsadit na osvědčené přípravky kosmetického průmyslu, anebo se rozhodnout pro tipy z přírody a pokusit se tak vytvořit vlastní malou domácí kosmetickou dílnu. Záleží jen na vás, která cesta je vám bližší. Rozhodně je ale nutné se nějakou cestou péče vydat, a to co nejdříve.

Vystřihněte si vzorník módních barev pro letošní léto 2010 a vyrazte nakupovat!

16. srpna 2010 v 17:31 | Cornelia Hale |  Módní rubrika
Analýza společnosti Pantone "Fashion Color Report" dává jasně najevo, že právě zářivé barvy byly jedním ze stoprocentních vůdců barev na přehlídkovém molu pro léto 2010. Jasné a zářivé barvy dodávají létu 2010 pocit vzrušení. Nechyběly ale ani barvy neutrální, které naopak zaručují pocit bezpečnosti a jistoty pro opatrnější sortu zákazníků a pro ty, kteří se v pestrých outfitech prostě necítí.


Sama Leatrice Eismen, výkonná ředitelka společnosti Pantone Color Institue, dodává, že v dnešní době, více než kdy jindy, jsou ženy, co se týče utrácení peněz za oblečení, opatrnější. "Namísto toho, aby si zákazníci vyměnili s novou sezónou celou garderobu, radši si pořídí jen pár nových kousků oblečení a doplňků, které budou moci kombinovat s tím, co jim již v šatníku visí od sezóny minulé. A tak kombinují výrazné barvy s odstíny barev klidnějších a neutrálních či osvěžují svůj outfit se zářivými módními barvami, čímž jdou vstříc potřebě účelnosti a zároveň radosti i zábavě.", říká.

Modrým odstínům vévodí tyrkysová a námořnická modř

Jaro a v neposlední řadě i léto v nás evokují pocity dovolené u nádherně šumícího moře a na rozpálené pláži. Podobné pocity v nás zajisté vyvolává chladnější, příjemná a sytá tyrkysová barva (Turquoise). Tato konejšivá a pestrá barva je modro-zeleným odstínem, odstínem průzračně čisté vody, vody, v jejichž vlnách bychom se nejraději nechali unášet. Stejně nádherný je jemnější odstín námořnické modři (Amparo Blue), díky jeho zářivosti a energickému výzoru, který nás může dobít stejně tak jako jas slunečních paprsků, je to barva extrémně přitažlivá.  Barva, která působí o něco teplejší dojmem, než jím působí barva typické námořnické modři.


Okouzlení najdete ve fialkové barvě květin

Dalším hitem je jemně fialková (Violet). Barva, jež v nás budí pocit právě rozkvétajících květin. Vždyť si jen představte jarní, právě vykvetlý čerstvý šeřík ještě s kapkami jarní rosy, tu éterickou vůni, která nám říká, jaro je opravdu tady! Fialková barva prostě propůjčuje modelům oblečení romantický nádech a vyzařuje krásné teplo. Tato poutavá barva přinese vašemu šatníku elegantní, svérázný i citový půvab.


Nechte do svého šatníku proniknout slunce i teplé odstíny korálů

Pokud mluvíme o slunci a jeho sílících paprscích, nemůžeme vynechat ani barvu žlutou (Aurora). Jako se rozplýváme nad nádherným východem ranního slunce, stejně dobře se budeme cítit oblečeni v jeho barvě.  I do šatníku nám tento něžný odstín žluté barvy přinese svou jasností a veselostí dobrou jarní náladu. Energie jako by byla synonymem pro jarní barvy letošního roku. I odstín oranžovo-růžové barvy (Fusion Corál) nás nenechá chladnými a i okolí okouzlí svým teplým a mladistvým vzhledem.


K vášni patří červená!

Následuje jasný odstín vášnivé barvy červené (Tomato Purée). Pro dokonalý výsledek retro looku ji můžete kombinovat s barvou tyrkysovou.


Léto prožijte oděná v barvě šampaňského nebo v teplé toskánské béžové!

Promyšlené, bezpečné neutrální barvy nám na jaře a v létě 2010 budou poskytovat spolehlivý a seriózní základ k jinak výrazným a jasným odstínům této sezóny. Nechat očarovat se můžete odstínem plným bublinek, šampaňskou růžovou (Pink Champagne). Tato delikatesní barva je pro tuto sezónu, co se týče neutrálních barev, úchvatnou novinkou.


Nechybí ani teplá béžová barva (Tuscany), barva, která vytvoří perfektní základ vašeho serióznějšího outfitu. Skvělý, barevnější výsledek vykouzlíte kombinací béžové a barvami jako je Fusion Corál nebo Violet.


Módní army styl vytvoříte pomocí barvy sušených bylin i eukalyptové šedé

Tmavší odstín zelené barvy (Dried Herb), v doslovném překladu odstín usušených bylin, může připomínat jemnější odstín vojenské zelené. Výhodou této neutrální barvy je její snadná kombinace s barvami ostatními. V neposlední řadě můžeme spoléhat na šedou (Eucalyptus). Je praktická, přirozená a zároveň sofistikovaná.

Hotornotka 1-vítěz

16. srpna 2010 v 11:25 | Cornelia Hale |  Hot or Not?

Hotornotku vyhrává Melissa.

Hotornotka 1-vítěz

Catwoman vs. Catwoman

15. srpna 2010 v 18:10 | Corny fashion |  Hot or Not?
Takže,mám tu první hotornotku a chci vědět váš názor.Jaká Catwoman zvítězí?Selina(bývalá) nebo Melissa(součastná):
Catwoman vs. Catwoman























































Selina(bývalá-v obrázku ta na zemi):
Selina
















Melissa(součastná-v obrázku ta nahoře):
Melissa

Končím. Ničeho nelituju, říká král piruet Lambiel

15. srpna 2010 v 16:17 | Corny fashion |  Krasobruslařská rubrika
Nakrátko, na pouhých šest měsíců, se po roční odmlce vrátil do soutěží a překonával chronické zranění stehenního svalu. Teď Stéphane Lambiel, mistr piruet i krokových variací, bruslař s unikátním citem pro led, definitivně končí závodní kariéru. V 25 letech...
S NASAZENÍM. Švýcar Stephane Lambiel při krátkém programu soutěže krasobruslařů.foto: AP
S NASAZENÍM. Švýcar Stephane Lambiel při krátkém programu soutěže krasobruslařů.
Jaká byla ta poslední sezona? Hektická? Bolestivá?
Byla dobrá. Ničeho nelituju, ani rozhodnutí vrátit se. Hodně jsem se naučil o sobě samém i o tom, co jsem schopný překonat. Mám radost, že mé tělo vydrželo, že jsem byl schopný opět závodit a bojovat.
Ještě před rokem jste vyprávěl, že bolest se vrací zas a znovu.
Ale pak jsem dlouze rehabilitoval u fyzioterapeuta v Kanadě. Jinak bych nevydržel denně trénovat. Celá zima mě stála spoustu sil.
A potom vám olympijský bronz unikl o méně než bod. Připadá vám to kruté?
0,51 bodu, to je nic. Po závodě jsem byl smutný, ale pak mi došlo, že jsem ze sebe vydal vše. Navíc: já nepřijel do Vancouveru bojovat o bronz, ale o zlato. Po tom jsem toužil. Naštěstí život není jen o vyhrávání medailí. Je také o vychutnávání si života. A já si každý trénink, každý den vážně užíval.
Teď jste definitivě opustil závody. Opravdu necítíte lítost?
Ne. Jsem hrdý na svou kariéru. A budu si dál užívat exhibice, doufám, že ještě spoustu let. Bez bruslení si život neumím představit.
Ale s trojitým axelem, který vás tak trápil, se už soužit nemusíte.
Pořád ho v tréninku zkouším. A čtverák skáču pravidelně. Proč také ne? I salto se možná naučím.

Ledové odchody

Krasobruslařští šampioni, kteří po olympijské zimě končí:


Šen - Čao
(Čína/dvojice, olympijští vítězové 2010, mistři světa 2002, 2003, 2007)

Lambiel
(Švýc., mistr světa 2005, 2006)

Zvažují konec kariéry:


Pljuščenko
(Rus., OH vítěz 2006, mistr světa 2001, 2003, 2004)

Kim Ju-na
(Kor., OH vítězka 2010, mistryně světa 2009)

Virtueová - Moir
(Kan./tance, olympijští vítězové a mistři světa 2010)

Pchang - Tchung
(Čína/dvojice, mistři světa 2006 a 2010)

Chtěli končit, ale změnili názor:


Brian Joubert
(Fr., mistr světa 2007, chce pokračovat do MS 2012 v Nice)

Daisuke Takahaši
(Jap., mistr světa 2010, bruslí do MS 2011 v Tokiu)

Přivítejte léto krásně nalíčená s make-upem Dolce&Gabbana ve stylu Marylin Monroe

15. srpna 2010 v 16:15 | Corny fashion |  Kosmetická rubrika
Novou kolekci letního líčení 2010 Dolce&Gabbana představila krásná americká herečka a zpěvačka Scarlet Johansson. Ta se nám tentokrát ve stylu moderní Marylin Monroe předvedla ve světle modrých očních stínech, ve výrazně leskle růžových namalovaných rtech a nechyběla ani svůdná kombinace rudých rtů s rudě namalovanými nehtíky.  Inspirovat se touto kráskou můžete toto léto i vy.


Kolekce letního líčení pro rok 2010 je zahalena do atraktivních a elegantních obalů zlatých barev. Kolekce luxusních produktů Dolce&Gabbana  byla vytvořena Dominicem Dolce a Stefanem Gabbana, kteří se nechali inspirovat Dolce&Gabbana ženou, jež miluje půvab a ráda se nechává obklopit luxusem. Paleta barev, která kolekci provází, je podnícena skvostným středozemím, okouzlujícím půvabem Hollywoodu a čistou ženskostí.


Letní kolekci líčení Dolce&Gabbana 2010 můžeme pro lepší přehled rozdělit do čtyř jednoduchých kategorií: tvář, oči, ústa a nehty. Začneme postupně.

Rozjasněte své tváře bronzovými odstíny

V kategorii líčení si pro nás Dolce&Gabbana připravila základní pudry, bronzujícími pudry či tvářenky. Z nabídky základních pudrů si můžeme vybrat mezi dvanácti různými, lehce vystupňovanými odstíny. Od světlounkého odstínu slonovinové kosti až po pudr skutečně tmavého nádechu.  Pokud své pokožce chcete dopřát lesk a trochu toho zářivého bronzu, můžete toho docílit s luxusním bronzujícím přípravkem Dolce&Gabbana "Bronzning Powder". Pořídit si ho můžete ve čtyřech odstínech.  Na zvýraznění líček si můžete pořídit růže na tvář. Zde máte na výběr z devíti odstínů. Celkově je kolekce pleťového líčení laděna do více přirozeného stylu, neboli nahého looku.


Základem jsou dokonalé nalíčené oči

Mezi produkty patřící do kategorie líčení očí již tradičně řadíme oční stíny, řasenky a oční linky. A ani ty nechybí v letní kolekci make-upů Dolce&Gabbana. Chcete dodat svému pohledu barevnou jiskru? Oční stíny Dolce&Gabbana vám to umožní. Jedenáct oslnivých očních stínů po čtyřech či devět malovátek ve dvou barvách. Díky pestré škále jejich barevného složení je opravdu si z čeho vybírat. Pestřejší odstíny najdete v nabídce duo očních stínů. Větší rozsah přírodních a zemitých barev najdete v nabídce čtyř-kombinací.  Řasenka, aneb nepostradatelný, téměř každodenní, klasický instrument žen. Tentokrát se ve zlatém balení nachází klasické barvy v podobě černé a hnědě.  To však neplatí u výběru z očních linek, mezi něž Dolce&Gabbana zařadila i barvy fialovou, modrou, béžovou, zlatou a platinovou.


Zvýrazněte své rty ve stylu Dolce&Gabbana

Předposlední kategorii tvoří líčení úst. Rtěnky a lesky jsou poklady snad každé dámské kabelky.  Pro léto 2010 si pro nás přichystala rtěnky matné i lesklé. V obou případech máte na výběr opět mezi několika jejich odstíny. Nechybí výrazná a svůdná červená, která se v hitparádě rtěnek drží pořád na předních místech. Stylové budou i odstíny zbarvené do delikatesní hnědé, jemnější i sytější růžové, které na našich rtech vyčarují přirozenější barvy. V podobných odstínech vám pak Dolce&Gabbana přináší i zářivé lesky na rty. Pro dokonale zvýrazněné rty a čisté linie vám Dolce&Gabbana nabízí sedm odstínů tužek na rty neboli konturek.


Luxusní manikúru zvládnete i sama

Váš celkový look můžete toto léto povznést do make-upových výšin i pestrými barvami laků na nehty Dolce&Gabbana. Nechybí odstíny červené, růžové a vínové, ale ani zlaté, béžové a zelené.

Kolekce Chanel přinesla bosé nožky, karate kimona i návrat k hippie stylu

15. srpna 2010 v 16:14 | Corny fashion |  Módní rubrika
Chanel přehlídka Resort 2011 jakoby splývala s duchem francouzského města Saint-Tropez. Dohromady osmdesát sedm dámských i pánských modelů oblečení (z větší části ale dámské) prestižního módního domu Chanel se neslo v duchu teplých, romantických letních večerů u moře, pronikavé atmosféry a nepostradatelného Chanel luxusu. Na atypickém přehlídkovém mole-nemole předváděly modelky i modelové stylové letní kousky, laicky řečeno, od všeho tak trochu něco.


Že si Chanel stojí pouze za konzervativními, draze a luxusně vypadajícími modely společenského ošacení? Omyl - vůbec ne! Druhou četnou skupinou totiž tvoří modely, které ze sebe vydechují hippie styl. Rozevláté tuniky, květinový vzor na látkách (nevynechávajíce pánské modely), či nejrůznější džínové outfity. Nechybí samozřejmě ani módní doplňky v podobě výrazných a dlouhých korálů, pásků nebo kabelek.

Některé z modelů, jako by vznikly inspirací úspěšného francouzského filmu "Četníci ze Saint-Tropez".

img_001_Chanelimg_002_Chanelimg_003_Chanelimg_004_Chanel
img_005_Chanelimg_006_Chanelimg_007_Chanelimg_008_Chanel
img_009_Chanelimg_010_Chanelimg_011_Chanelimg_012_Chanel
Strana 1/8<< zpět      |      další >>

Z "mola" Chanel Resort 2011 se na nás často usmívali taktéž modelky i modelové v zemitých odstínech hnědé a béžové barvy. Tuto část přehlídky bychom charakteristicky mohli označit " přírodním lookem". Komfortní a stylové Chanel kousky se vyznačovaly širším střihem kalhot s vyšším pasem, sukýnkami různých délek, elegantními kraťásky či kratšími střihy propínacích sáček. Co se týče obuvi, nebál se módní dům Chanel zapojit také vysoké kozačky nad kolena, ale nezapomněl ani na oblíbené letní "kristusky" - páskové šněrovací sandálky.



Nechyběli ani extravagantnější modely v podobě síťovaných a průhledných materiálů látek, jež nám předvedly například modelky Veroniek Gielkens, Georgia May Jagger, Lisa De Jong či Magdalena Frackowiak.



A když už jsme u vyjmenování některých modelek, které předváděly modely pro prestižní Chanel Resort 2011, nemůžeme zapomenout a nezmínit naši úspěšnou modelku (a také již maminku) Karolínu Kůrkovou. Ta se obecenstvu na této přehlídce ukázala taktéž v síťovaném modelu černé barvy, ale také v outfitu tvořeném krátkou hnědou sukýnkou, světlým topem s volánky a svetříkem s velice zajímavým vázáním či v šatech přírodní barvy. Oba poslední modely skvěle ladily s vysokými kozačkami v okrové barvě. 



Chanel uchvátil "bosý styl" a kimona jako ze sportovního karate

Zajímavé byly modely bílých nebo jednobarevných kimon s výraznými a širokými pásky různých barev. Skvěle se hodící ošacení pro příjemné chladnější a svěží letní večery byly doplněny o páskovou nebo žádnou obuv. Ano, slyšeli jste dobře. Žádná obuv - i tento "bosý styl" byl víceméně symbolem celé módní přehlídky. Pokud byste na módní přehlídce Chanel Resort 2011 hledali vysoké podpatky, neuspěli byste. Řekněte sami, nejsou také vaše nožky na boso v létě příjemnou změnou? 



Plavky pro vaši zimní dovolenou!

V kolekci Chanel Resort 2011 nechyběly ani plavky a plážové oblečení. A není se čemu divit. Resort přehlídka Chanel je totiž přehlídkou oblečení, která je určena pro vaši dovolenou v teplých zemích v příštích zimních měsících.

Elfové

15. srpna 2010 v 15:55 | Corny fashion

Tomb raider Legend Nepal

13. srpna 2010 v 11:57 | Cornelia Hale
__flashReplacement__

Pljuščenko: Lidé vám řeknou, že jsem měl olympiádu vyhrát

13. srpna 2010 v 11:55 | Cornelia Hale |  Krasobruslařská rubrika
Přece jen dostal svoje zlato. Jen nepochází z Vancouveru. Na medaili je v azbuce napsáno: "Od ruského národa". Jevgeniji Pljuščenkovi ji předali sibiřští klenotníci. Zaplatila ji údajně lidová sbírka.
Ruský krasobruslař Jevgenij Pljuščenko.foto: Michal Sváček, MF DNES
Ruský krasobruslař Jevgenij Pljuščenko.
Když na hrách ve Vancouveru obdržel medaili "jen" ze stříbra, sám sebe označil za oběť ovlivněných rozhodčích. A o Američanu Evanu Lysackovi, jemuž podlehl o 1,31 bodu, řekl: "Bez čtverného skoku to není pravý vítěz." Po závodě se tehdy Pljuščenko ani nechtěl zúčastnit čestného kola, stříbro rychle sundal z krku.
Byl si jist svou pravdou. Nařkl rozhodčí, že z kategorie mužů dělají tance, požadoval změnu pravidel. "Amerika potřebovala své zlato," tvrdil. "Kdyby se olympiáda konala v Rusku, neprohrál bych." Jeho chování kritizovali mocní.
"Rogge i šéf ISU Cinquanta teď stojí proti Žeňovi za to, že si dovolil říct svůj názor," soudí manažer Ari Zakarian. Nyní tedy Pljuščenko i své zlato. Jeho "sibiřská" medaile váží 0,516 kg, přesně jako olympijská zlatá. Ovšem pozor: v pravé olympijské je jen 0,006 kg zlata, zbytek tvoří stříbro. Sibiřská je celá z ryzího zlata!
Je po sezoně, nastává čas rozhodnutí. Budete závodit dál?
Ještě mě čeká sedm show na Ukrajině a v Německu, pak v Mnichově operace kolene i zápěstí.
A potom?
Pak se rozhodnu. Pokud zůstanu zdravý, možná budu závodit.
Startoval byste tedy za rok na mistrovství Evropy i světa?
Příští sezonu? Ne, to není pravděpodobné.
Ruský krasobruslař Jevgenij PljuščenkoSOUSTŘEDĚNÝ PROJEV. Jevgenij Pljuščenko zvládl krátký program soutěže krasobruslařů na výbornou.
Takže byste se opět vrátil až v olympijském roce? Do Soči 2014?
Ještě nevím. Uvidíme po operaci. Když budu v pořádku a budu mít dost času na přípravu, pak ano, mohu bruslit v Soči. Teď jsem hlavně unavený. Každý je na konci sezony unavený. To je normální.
Spokojený jste jen zčásti?
Jsem spokojený! Nikdo nevěřil, že se vrátím, a já skákal čtveráka i trojité axely, to není vůbec špatné. Mám šestý titul mistra Evropy, mám tři medaile z olympiád.
Ale nemáte olympijské zlato z Vancouveru. Stále si myslíte, že vám mělo patřit?
Tuto otázku musíte položit lidem. A lidé vám řeknou: Ano, Pljuščenko měl vyhrát.
Všichni asi ne.
Já mám dobrý pocit. Čtverák je nejobtížnější skok a já ho skočil.
Považujete tedy čtverný skok v pravidlech za podhodnocený?
Jednoznačně. Doufám, že se to změní. Pak bude mít smysl vrátit se. Jinak... Život jde dál.
Takže se zase vrhnete na politiku a byznys?
Takže si odpočinu. A po operaci konečně pojedu s manželkou na svatební cestu.

Francois Nars – ikona světového líčení a neúnavný inovátor

13. srpna 2010 v 11:53 | Cornelia Hale |  Kosmetická rubrika
Francois Nars je již několik let považován za nekorunovaného krále světového líčení. Přestože se nenarodil do bohaté rodiny, v módní branži byl úplným nováčkem a za svou slávou musel cestovat za "velkou louži" z malé francouzské vesničky, nikdy se své lásky k módě a ženské tváři nevzdal a dokázal od základů proměnit filosofii ženské kosmetiky a líčení.


Oslňující začátky

Kořeny Francoise Narse se nacházejí v jižní Francii. Zde vyrůstal jako jeden z mnoha obyčejných chlapců. Jeho odlišností však byl již od útlého věku velký zájem o vše, co se týkalo módy. Není divu, že dodnes považuje za svou bibli francouzský Vogue. V té době však ještě netušil, že právě jeho práce se jednou na vysněných stránkách s velkou slávou objeví. Profesní vzdělání získal na pařížské Carite Makeup School, kde poprvé nechal naplno rozeznít ideu líčení nikoliv jako masky ženy, ale jako nástroje k podtržení individuality její nositelky. Rozhodl se tak odstranit všechny trendy a obvyklé postupy ve prospěch poznání osobnosti ženy a vyznění originality jejího vzhledu. S touhle revoluční myšlenkou pak předstoupil před největší světové návrháře v New Yorku roku 1984. A záhy nato slavil úspěch.


Úspěch a založení vlastní značky NARS

Módním domům i fotografům se jeho inovátorský a odvážný přístup zalíbil. Šanci mu tak postupně dali Dolce&Gabbana, Marc Jacobs, Karl Lagerfeld či Valentino. Z fotografů si mezi prvními všimli jeho talentu Patrick Demarchelier nebo Richard Avedon. Kromě prestižních módních časopisů a známých návrhářů si o jeho pomoc začaly žádat i samy známé osobnosti veřejného života z různých sfér. Francois Nars tak stojí za vzhledem zpěvačky Madonny, herečky Michale Pfeiffer či miláčka francouzské národa okouzlující Catherine Deneuve.

Nový přístup k líčení si ale také žádal odlišné kosmetické přípravky. Z toho důvodu se Nars rozhodl vytvořit nejprve malou vlastní kolekci dvanácti rtěnek Nars. Ty se v módním průmyslu okamžitě staly hitem a před Narsem se tak otevřely dveře k rozvinutí dalšího z jeho originálních nápadů - založení vlastní kosmetické značky NARS.




NARS - garance originality

První kampaň značky NARS se rozběhla na podzim roku 1996. Její autor nosil v hlavě natolik specifickou vizi, že byl jediným, kdo mohl náročným požadavkům tvorby kampaně dostát. Sám si proto kampaň režíroval a zároveň všechny produkty fotil a stylizoval. Vznikla tak první kampaň NARS, která nesla nezaměnitelný punc Narsova rukopisu. Jeho práce se dočkala i tiskové publikace, a to v roce 1999, kdy vznikla kniha nazvaná X-Ray obsahující fotografickou prezentaci Narsova umění. O dva roky později, v roce 2001, následovalo vydání manuálu dokonalého líčení nesoucího název Makeup your Mind. Značka Nars a její autor jsou dnes už více než zavedenými pojmy ve slovníku světového módního průmyslu a jak to vypadá, budeme se s těmito jmény ještě nějakou dobu jistě setkávat. Tomu nasvědčuje i poslední letní kolekce značky NARS.

Kolekce Léto 2010 NARS

Letní kosmetická kolekce značky NARS je inspirována charakterem a osobností filmové postavy Séverine, kterou ve filmu Belle de Jour ztělesnila Narsova múza Catherine Deneuve. Kolekce má proto odkazovat zejména k vnitřní kráse ženy, která se na povrchu projevuje nezaměnitelnou elegancí.

Dva designéři, kteří se vyhýbají konvencím, předvádí nevšední a oslnivé modely i pro letošní jaro a léto 2010

13. srpna 2010 v 11:52 | Cornelia Hale |  Módní rubrika
Jako každá jiná dámská (a nejen dámská) kolekce z tvorby Viktor&Rolf, byla i ta pro jaro a léto 2010 navržena s důvtipem, originalitou a citem pro kreativitu. Modely v dámské kolekci pro jaro a léto nádherně září odstíny pastelových barev, které vynikají také díky kontrastnímu použití černé barvy. 
Mezi působivým a veselým mixem pastelových barev najdeme samozřejmě i tradiční klasiku v podobě modelů oblečení zcela černé barvy a dále i upotřebení odstínů barev jemnějších, jako jsou světlounce růžová či šedá.
Kolekcí provází modely šatů těch nejextravagantnějších střihů, které přese všechno působí žensky a elegantně. Méně či výrazněji nařasené části látek se na modelech staly jakýmsi osobitým ztvárněním celé této jarní a letní kolekce společnosti Viktor&Rolf.

Nechybí ani volánky a jiné apartní zdobení. Nejen nařasenost a pastelové i jemně zbarvené kreace však tvoří kolekci pro jaro a léto 2010 zajímavou, nevšední a poutavou. Jsou to i různé průstřihy, optické efekty a dokonce i samotné díry vystřižené v modelech od této společnosti.



Co se týče materiálového použití, vybrali si tito nizozemští designéři tyl (spíše desítky metrů tylu) i třeba luxusní satén.  V kolekci najdete jak nespoutané róby, tak mini šatičky, kalhoty všech délek i krásné sáčka a blůzy volnějších střihů. Neodolatelnou součástí modelů jsou pak i okouzlující boty nebo psaníčka do ruky.
FOTOGALERIE

Kolekce Viktor&Rolf pro letošní léto

foto_01_victor_rolffoto_02_victor_rolffoto_03_victor_rolffoto_04_victor_rolf
foto_05_victor_rolffoto_06_victor_rolffoto_07_victor_rolffoto_08_victor_rolf
foto_09_victor_rolffoto_10_victor_rolffoto_11_victor_rolffoto_12_victor_rolf
Strana 1/4<< zpět      |      další >>


O Viktor&Rolf

Módní společnost Viktor&Rolf založili dva umělci, Viktor Horsting a Rolf Snooren, oba narozeni v roce 1969. Seznámili se při studiu na arnhemské Akademii umění a designu v Nizozemí. Spolupracovat spolu začali po dokončení studia v roce 1992 a hned o rok později, v roce 1993, přesídlili do Paříže, aby úspěšně odstartovali svoji kariéru.

Jejich kolekce oblečení nejsou nikdy nudné, spíš naopak. Okolí umí zaujmout svými experimentálními výtvory, které opravdu hraničí až se samotným uměním. Například v roce 1999 zapůsobili v kolekci efektem černého divadla, kdy na modelkách zprvu svítili pouze bílé okruží na krku a mašle na pozadí. Vše bylo vidět až po rozsvícení reflektorů.

Společnost Viktor&Rolf se svými neobvyklými kolekcemi a okázalými, ale působivými modely zaznamenává úspěch po celém světě. V roce 2006 spolupracovali tito dva módní umělci i s oblíbenými švédskými módními butiky H&M. Řetězec butiků H&M nebyl však jediný s kým společnost Viktor&Rolf spolupracovala. Mimojiné se do spolupráce v roce 2009 pustili i například se společností Samsonite, s kterou se podíleli na tvorbě řady zavazadel.