Obrázek Září:

Nové kolekce vůní Big Pony Ralph Lauren upoutá hlavně mladé muže

29. srpna 2010 v 12:49 | Cornelia Hale |  Kosmetická rubrika

Společnost Ralph Lauren přichází s novou kolekcí pánských vůní "Big Pony", která by měla oslovit zejména mladé muže.  Jestli vše půjde podle plánu, kromě velkého symbolického Ralph Lauren loga si tato společnost na své účty připíše také velké zisky. Zdroje totiž odhadují, že by tato čtveřice vůní mohla v Americe vydělat na prodejích již prvním roce až 40 miliónů amerických dolarů. "Naše Ralph Lauren vůně si zakládají na tradici a odkazu sportu polo", poznamenal designér značky při rozhovoru s WWD. "Kolekce Big Pony je taktéž inspirována touto tradicí a jemností současně, ale zároveň je přizpůsobená nové generaci mladých mužů, kteří patří mezi fanoušky Big Pony polo triček, jež vytváříme v mnoha variacích barevných i ležérních stylů. Chceme, aby si muž mohl vybrat to tričko a vůni tak, aby oba dva produkty vyjadřovaly jeho náladu i osobní styl. Vše je pouze o volbě."
 




Také číslo 4 (čtyři pánské novinky vůní) má svůj význam a symbol. Číslo čtyři totiž reprezentuje počet hráčů v jednom polo týmu. " Vzkaz značky Ralph Lauren je " Dostaň se do hry" (Get in the game)", řekl de Lesquen. Zákazníci mají navíc rádi, když mají na výběr. "Naší cílenou skupinou je nová generace, a tak je víc než důležité, abychom jim tyto volby představili."



Vůně číslo jedna patří mezi sportovní vůně a je zamýšlena ke zpodobnění  výzvy k  výkonu. Její citrusové aroma namíchala mezinárodní společnost International Flavors & Fragrances. Hlava vůně je položena do chutě grapefruitu a citrusu, srdce tvoří magnolie a fialka vonná a základ reprezentuje tonka bean a pižmo. Vůně je zabalená do modrého flakónku se zeleným polo hráčem, který je elegantně vlisován na jedné straně lahvičky. Na opačné straně flakónku se nachází tučně vytištěné číslo 1 ve žluté barvě.



Svůdná vůně druhého parfému je vůní orientálního kapradí a je dílem společnosti Givaudan. Tato vůně má představovat hru pokušení a svádění, poznamenal de Lesquen. Hlavu parfému tvoří červený šafrán a semínka kardamomu, srdce zastupuje tmavá čokoláda a pižmo a základ je stavěn na pačuli obecné a benzoinu. Symbolicky a pochopitelně je barva lahvičky vůně vášnivě červená. Ozdobena je v tomto případě polo hráčem ve žluté barvě a číslo 2 na druhé straně má barvu zelenou.

V pořadí třetí vůně Ralph Lauren z kolekce Big Pony má ztvárňovat hru plnou dobrodružství.  Hlava této vůně je tvořena kaktusem a zázvorem, srdce šalvějem a mátou kadeřavou a základ pak tvoří vetiver ("silice z oddenků vetiverie ovsuchovité" (1)), cedr a fík. Barva flakónku je zelená, hráč polo oranžový a číslo 3 je modré.

Poslední čtvrtý kousek z kolekce znázorňuje styl. Vůně má dřevitý i ovocně šťavnatý nádech a je vytvořena společností Firmenich. Hlavu této čtvrté vůně tvoří boegramotka a mandarinka, srdce šalvěj a hruška a základ dřevitá vůně kyara a jantaru. Tentokrát je lahvička vůně oranžová, polo hráč modrý a číslo 4 je červené.

Každá vůně z kolekce Big Pony bude zákazníkovi dostupná v 75 ml balení za 50 amerických dolarů, na prázdniny chystá Ralph Lauren také uvedení velikosti 125 ml za cenu 65 dolarů. Exkluzivně budou 75 mililitrovky dostupné již v červenci na ralphlauren.com, v buticích se pak tyto parfémy objeví v srpnu. V tom samém měsíci si pak budou zákazníci most pořídit i set všech čtyřek vůní po 15 ml za 45 dolarů.





Celosvětově budou vůně uvedeny na osmdesáti různých mezinárodních trzích. Všechny čtyři pánské vůně si zákazníci budou moci ovonět na reklamních stránkách v pánských i dámských magazínech již v září.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Sabrii Sabrii | Web | 29. srpna 2010 v 12:56 | Reagovat

Ahoj!
Mohla bys mi tady hlasovat?
http://only-star.blog.cz/1008/sonp-1-kolo
Za Sabrie v menu!
Děkuji předem!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama